Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 30.10 do 31.12 - Strona nr 4

Reklama

Reklama

Reklama

Gazetka Lidl 30.10.2019 - 31.12.2030


Reklama




Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

14] 2. Nasza misja Konsumenci oczekują wysokich standardów produkcji artykułów zawierających drewno lub celulozę. Podejmujemy się tego wyzwania i zamierzamy podjąć działania, by mu sprostać. Wiarygodność oraz realność formułowanych celów są dla nas rozstrzygające. W oparciu o współpracę z podmiotami zewnętrznymi oraz ich partnerami możemy przyczynić się do powstania przyjaznej dla środowiska i akceptowalnej społecznie gospodarki drzewnej. Aby to osiągnąć, w niniejszej dokumentacji ustaliliśmy zasady zakupu artykułów oraz opakowań zawierających celulozę, sformułowaliśmy cele oraz opisaliśmy konkretne działania. 21. Strategia Ochrona zasobów Oszczędzanie drewna jako naturalnego zasobu jest najlepszą formą ochrony lasów i stanowi ważny wkład w ochronę klimatu. Dlatego oszczędne wykorzystanie drewna, celulozy i papieru w produktach marek własnych i opakowaniach stawiane jest na pierwszym miejscu. Większy udział materiałów pochodzących z recyklingu Tam, gdzie jest to możliwe, sięgamy po materiały pochodzące z recyklingu. Takie działanie w znacznym stopniu chroni zasoby. Jednak decydując się na stosowanie materiałów pochodzących z recyklingu, należy bezwzględnie stosować się do wymogów w zakresie stabilności, druku, uszlachetniania i migracji MOSH/MOAH (nasyconych/aromatycznych olejów mineralnych). Jeśli włókno pierwotne, to tylko z certyfikowanego źródła Jeżeli zastosowanie materiału pochodzącego z recyklingu nie jest możliwe, a stosowane jest włókno pierwotne, wówczas zaleca się, aby posiadało ono certyfikat Forest Stewardship Council* (FSC). Dotyczy to w szczególności pierwotnych opakowań produktów spożywczych. ZZ, Certyfikacje i standardy Niniejsza polityka zakupowa odnosi się do wszystkich drewnianych, celulozowych i papierowych komponentów w artykułach sprzedawanych pod marką własną oraz do opakowań pierwotnych, wtórnych i trzeciorzędnych, zawierających komponenty z drewna, celulozy oraz papieru, znajdujących się w ofercie asortymentowej Lidl Polska. Dokument podlega regularnym modyfikacjom.

Najnowsze gazetki

Reklama

 

 
 
14] 2. Nasza misja Konsumenci oczekują wysokich standardów produkcji artykułów zawierających drewno lub celulozę. Podejmujemy się tego wyzwania i zamierzamy podjąć działania, by mu sprostać. Wiarygodność oraz realność formułowanych celów są dla nas rozstrzygające. W oparciu o współpracę z podmiotami zewnętrznymi oraz ich partnerami możemy przyczynić się do powstania przyjaznej dla środowiska i akceptowalnej społecznie gospodarki drzewnej. Aby to osiągnąć, w niniejszej dokumentacji ustaliliśmy zasady zakupu artykułów oraz opakowań zawierających celulozę, sformułowaliśmy cele oraz opisaliśmy konkretne działania. 21. Strategia Ochrona zasobów Oszczędzanie drewna jako naturalnego zasobu jest najlepszą formą ochrony lasów i stanowi ważny wkład w ochronę klimatu. Dlatego oszczędne wykorzystanie drewna, celulozy i papieru w produktach marek własnych i opakowaniach stawiane jest na pierwszym miejscu. Większy udział materiałów pochodzących z recyklingu Tam, gdzie jest to możliwe, sięgamy po materiały pochodzące z recyklingu. Takie działanie w znacznym stopniu chroni zasoby. Jednak decydując się na stosowanie materiałów pochodzących z recyklingu, należy bezwzględnie stosować się do wymogów w zakresie stabilności, druku, uszlachetniania i migracji MOSH/MOAH (nasyconych/aromatycznych olejów mineralnych). Jeśli włókno pierwotne, to tylko z certyfikowanego źródła Jeżeli zastosowanie materiału pochodzącego z recyklingu nie jest możliwe, a stosowane jest włókno pierwotne, wówczas zaleca się, aby posiadało ono certyfikat Forest Stewardship Council* (FSC). Dotyczy to w szczególności pierwotnych opakowań produktów spożywczych. ZZ, Certyfikacje i standardy Niniejsza polityka zakupowa odnosi się do wszystkich drewnianych, celulozowych i papierowych komponentów w artykułach sprzedawanych pod marką własną oraz do opakowań pierwotnych, wtórnych i trzeciorzędnych, zawierających komponenty z drewna, celulozy oraz papieru, znajdujących się w ofercie asortymentowej Lidl Polska. Dokument podlega regularnym modyfikacjom.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy