Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 01.01 do 31.12 - Strona nr 4

Reklama

Reklama

Reklama

Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030


Reklama




Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

14] Lidl zobowiązuje ponadto swoich dostawców w formie pisemnej do wdrażania Code of Conduct (Kodeksu Etycznego), bazującego na kluczowych standardach Międzynarodowej Organizacji Pracy. Celem jest ochrona ludzi i ich praw pracowniczych przy produkcji produktów zwierzęcych. Poniższe stanowisko dotyczy zrównoważonego zaopatrywania w jaja oraz produkty asortymentu marek własnych, zawierających je w swoim składzie. Naszą politykę w zakresie zaopatrywania w inne produkty odzwierzęce, takie jak ryby, skorupiaki i wyroby z nich uzyskiwane, mięso świeże, drób świeży i wędliny, produkty mleczne i sery oraz tekstylia i obuwie wyrażamy lub wyrazimy w odrębnych dokumentach. Zamierzamy rozwijać i modyfikować postanowienia naszego stanowiska. Wspólnie z naszymi dostawcami będziemy dokumentować postępy oraz rozwijać i zatwierdzać nowe działania. Będą one wiążące dla wszystkich dostawców. W przypadku rozbieżności od wskazanego celu należy zdefiniować działania, które zapewnią odpowiednią realizację. 3. Nasze stanowisko Poniżej znajduje się opis obszarów, w ramach których aktywnie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami. 3.1. Odpowiedzialne kształtowanie asortymentu Lidl Polska pragnie oferować swoim klientom produkty, które są zgodne z polityką odpowiedzialności firmy za środowisko naturalne. Dlatego decydujemy się wycofać ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego, jak również wyeliminować je z produktów naszych marek własnych, zawierających w swoim składzie jaja. Zobowiązujemy się osiągnąć ten cel do końca 2025 roku. Od tego momentu w naszej ofercie dostępne będą wyłącznie jaja z chowu ściółkowego, wolnego wybiegu oraz ekologiczne jaja BIO, już teraz sprzedawane w naszych sklepach.

Najnowsze gazetki

Reklama

 

 
 
14] Lidl zobowiązuje ponadto swoich dostawców w formie pisemnej do wdrażania Code of Conduct (Kodeksu Etycznego), bazującego na kluczowych standardach Międzynarodowej Organizacji Pracy. Celem jest ochrona ludzi i ich praw pracowniczych przy produkcji produktów zwierzęcych. Poniższe stanowisko dotyczy zrównoważonego zaopatrywania w jaja oraz produkty asortymentu marek własnych, zawierających je w swoim składzie. Naszą politykę w zakresie zaopatrywania w inne produkty odzwierzęce, takie jak ryby, skorupiaki i wyroby z nich uzyskiwane, mięso świeże, drób świeży i wędliny, produkty mleczne i sery oraz tekstylia i obuwie wyrażamy lub wyrazimy w odrębnych dokumentach. Zamierzamy rozwijać i modyfikować postanowienia naszego stanowiska. Wspólnie z naszymi dostawcami będziemy dokumentować postępy oraz rozwijać i zatwierdzać nowe działania. Będą one wiążące dla wszystkich dostawców. W przypadku rozbieżności od wskazanego celu należy zdefiniować działania, które zapewnią odpowiednią realizację. 3. Nasze stanowisko Poniżej znajduje się opis obszarów, w ramach których aktywnie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami. 3.1. Odpowiedzialne kształtowanie asortymentu Lidl Polska pragnie oferować swoim klientom produkty, które są zgodne z polityką odpowiedzialności firmy za środowisko naturalne. Dlatego decydujemy się wycofać ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego, jak również wyeliminować je z produktów naszych marek własnych, zawierających w swoim składzie jaja. Zobowiązujemy się osiągnąć ten cel do końca 2025 roku. Od tego momentu w naszej ofercie dostępne będą wyłącznie jaja z chowu ściółkowego, wolnego wybiegu oraz ekologiczne jaja BIO, już teraz sprzedawane w naszych sklepach.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy