Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Lidl Gazetki promocyjne
Lidl
Najnowsze gazetki 45

Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 01.01 do 31.12 - Strona nr 6

Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Reklama

Produkty w tej gazetce

16] Naszym celem jest osiągnięcie poziomu następujących poziomów certyfikowanych produktów tej kategorii: v 100% do końca 2022 roku dla herbaty zielonej, czarnej i rooibos, jeśli surowiec będzie dostępny w kraju pochodzenia w odpowiedniej jakości v_ 50% do końca 2022 roku dla herbat ziołowych i owocowych, jeśli surowiec będzie dostępny w kraju pochodzenia w odpowiedniej jakości 4.2. Pochodzenie, przejrzystość, identyfikowalność Praca organizacji certyfikujących oraz leżące u podstaw ich działalności systemy kontroli i identyfikacji gwarantują przejrzystość łańcucha dostaw. Zależy nam na tym, by nasz klient miał możliwość prześledzenia drogi, jaką produkt odbył od źródła do jego rąk oraz dokonania świadomego zakupu. 4.3. Uprawa Herbata uprawiana jest na ogromną skalę, co nie może pozostać bez wpływu na środowisko naturalne oraz życie społeczności zaangażowanych w jej uprawę. Herbata jest zbierana przez cały rok i zapewnia tym samym ciągłość zatrudnienia wielu osobom. Kwestie przestrzegania praw pracowniczych, zapewnienia opieki medycznej i zagwarantowania podstawowych świadczeń stanowią ważne wyzwanie w regionach, w których prowadzi się uprawy. Rozrastające się, wypierające lasy tropikalne plantacje stanowią również spore wyzwanie ekologiczne. Wraz z lasami tropikalnymi znika wielkie bogactwo gatunków, zastępowane stopniowo przez monokultury herbaty. Problemy z glebą, nadmiernym zużyciem wody czy drewna opałowego używanego w procesie suszenia herbaty to tylko niektóre z obciążeń środowiskowych. 4.4. Ingerencja w środowisko Takie oznaczenie jak Fairtrade czy Rainforest Alliance na opakowaniu produktu oznacza nie tylko, że jego producent jest zobligowany standardami danej certyfikacji, ale również, że otrzymuje możliwość odbycia szkoleń i zdobycia wiedzy, by tych standardów dotrzymać. Celem nadrzędnym tych działań jest ograniczenie ingerencji w środowisko naturalne, zachowanie bioróżnorodności oraz dobrych praktyk zrównoważonego rolnictwa.

Najnowsze gazetki

 

 
 
16] Naszym celem jest osiągnięcie poziomu następujących poziomów certyfikowanych produktów tej kategorii: v 100% do końca 2022 roku dla herbaty zielonej, czarnej i rooibos, jeśli surowiec będzie dostępny w kraju pochodzenia w odpowiedniej jakości v_ 50% do końca 2022 roku dla herbat ziołowych i owocowych, jeśli surowiec będzie dostępny w kraju pochodzenia w odpowiedniej jakości 4.2. Pochodzenie, przejrzystość, identyfikowalność Praca organizacji certyfikujących oraz leżące u podstaw ich działalności systemy kontroli i identyfikacji gwarantują przejrzystość łańcucha dostaw. Zależy nam na tym, by nasz klient miał możliwość prześledzenia drogi, jaką produkt odbył od źródła do jego rąk oraz dokonania świadomego zakupu. 4.3. Uprawa Herbata uprawiana jest na ogromną skalę, co nie może pozostać bez wpływu na środowisko naturalne oraz życie społeczności zaangażowanych w jej uprawę. Herbata jest zbierana przez cały rok i zapewnia tym samym ciągłość zatrudnienia wielu osobom. Kwestie przestrzegania praw pracowniczych, zapewnienia opieki medycznej i zagwarantowania podstawowych świadczeń stanowią ważne wyzwanie w regionach, w których prowadzi się uprawy. Rozrastające się, wypierające lasy tropikalne plantacje stanowią również spore wyzwanie ekologiczne. Wraz z lasami tropikalnymi znika wielkie bogactwo gatunków, zastępowane stopniowo przez monokultury herbaty. Problemy z glebą, nadmiernym zużyciem wody czy drewna opałowego używanego w procesie suszenia herbaty to tylko niektóre z obciążeń środowiskowych. 4.4. Ingerencja w środowisko Takie oznaczenie jak Fairtrade czy Rainforest Alliance na opakowaniu produktu oznacza nie tylko, że jego producent jest zobligowany standardami danej certyfikacji, ale również, że otrzymuje możliwość odbycia szkoleń i zdobycia wiedzy, by tych standardów dotrzymać. Celem nadrzędnym tych działań jest ograniczenie ingerencji w środowisko naturalne, zachowanie bioróżnorodności oraz dobrych praktyk zrównoważonego rolnictwa.
Reklama

Najpopularniejsze oferty

Gazetka Auchan Gazetka 16 maj, 2024 - 22 maj, 2024
Auchan Gazetka
16 maj, 2024 - 22 maj, 2024
Gazetka Carrefour Gazetka 7 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Carrefour Gazetka
7 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Gazetka Aldi - Aldi 13 maj, 2024 - 18 maj, 2024
Aldi - Aldi
13 maj, 2024 - 18 maj, 2024
Gazetka Aldi - Aldi 20 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Aldi - Aldi
20 maj, 2024 - 25 maj, 2024

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy