Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Lidl Gazetki promocyjne
Lidl
Najnowsze gazetki 45

Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 01.01 do 31.12 - Strona nr 5

Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama

Produkty w tej gazetce

(51 Naszą misją są zatem działania optymalizacyjne w tych trzech obszarach. Jesteśmy przekonani, że trwały sukces jest możliwy do osiągnięcia tylko w oparciu o zaangażowanie całego sektora i współpracy interesariuszy z kraju i zagranicy. W wielu przypadkach dostawcy nie produkują wyłącznie dla Lidla, lecz także dla innych przedsiębiorstw handlowych i międzynarodowych marek. 3. Nasze cele i działania 3.1. Certyfikacje Standardy ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju gwarantują, że uprawa kwiatów i roślin staje się rzeczywiście bardziej odpowiedzialna. Dlatego wszystkie produkty z tego sektora towarowego poddawane są dwustopniowemu procesowi certyfikacji. Pierwszy stopień certyfikacji jest już w dużej części za nami: wiele naszych kwiatów i roślin posiada certyfikat GLOBALG.A.P., Fairtrade lub holenderskiego Milieu Project Sierteel (MPS). Do końca 2019 r. wdrożymy drugi stopień certyfikacji, w którym wszystkie kwiaty i rośliny znajdujące się w naszym asortymencie będą towarem certyfikowanym. Akceptowane będą wyłącznie certyfikacje GLOBALG.A.P Chain of Custody lub standardy uznane przez GLOBALG.A.P. Ponadto wszystkie artykuły w tym segmencie muszą spełniać określone standardy społeczne. Akceptowany będzie moduł GLOBALG.A.P. Risk Assessment on Social Practice (GRASP) lub bardziej restrykcyjne certyfikaty i audyty społeczne. 3,2: Standardy społeczne Naszych dostawców obligujemy przede wszystkim do przestrzegania obowiązujących norm prawnych. Od 2007 roku Lidl jest członkiem globalnej inicjatywy „Business Social Compliance Initiative” (BSCI), mającej na celu zapewnienie sprawiedliwych warunków pracy w całym łańcuchu dostaw. Lidl zobowiązuje ponadto swoich dostawców w formie pisemnej do wdrażania Code of Conduct (Kodeksu Etycznego), bazującego na kluczowych standardach Międzynarodowej Organizacji Pracy. Odrzucamy tym samym każdą formę naruszania praw człowieka oraz prawa pracy w procesie produkcji towarów. Aktywnie promujemy i wspieramy działania wykraczające poza ustawowe wymogi minimalne. Sukcesywnie poszerzamy ofertę artykułów marek własnych, zawierających surowce pochodzące z certyfikowanych źródeł oraz angażujemy się w projekty wspierające ekologiczne uprawy produktów rolnych.

Najnowsze gazetki

 

 
 
(51 Naszą misją są zatem działania optymalizacyjne w tych trzech obszarach. Jesteśmy przekonani, że trwały sukces jest możliwy do osiągnięcia tylko w oparciu o zaangażowanie całego sektora i współpracy interesariuszy z kraju i zagranicy. W wielu przypadkach dostawcy nie produkują wyłącznie dla Lidla, lecz także dla innych przedsiębiorstw handlowych i międzynarodowych marek. 3. Nasze cele i działania 3.1. Certyfikacje Standardy ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju gwarantują, że uprawa kwiatów i roślin staje się rzeczywiście bardziej odpowiedzialna. Dlatego wszystkie produkty z tego sektora towarowego poddawane są dwustopniowemu procesowi certyfikacji. Pierwszy stopień certyfikacji jest już w dużej części za nami: wiele naszych kwiatów i roślin posiada certyfikat GLOBALG.A.P., Fairtrade lub holenderskiego Milieu Project Sierteel (MPS). Do końca 2019 r. wdrożymy drugi stopień certyfikacji, w którym wszystkie kwiaty i rośliny znajdujące się w naszym asortymencie będą towarem certyfikowanym. Akceptowane będą wyłącznie certyfikacje GLOBALG.A.P Chain of Custody lub standardy uznane przez GLOBALG.A.P. Ponadto wszystkie artykuły w tym segmencie muszą spełniać określone standardy społeczne. Akceptowany będzie moduł GLOBALG.A.P. Risk Assessment on Social Practice (GRASP) lub bardziej restrykcyjne certyfikaty i audyty społeczne. 3,2: Standardy społeczne Naszych dostawców obligujemy przede wszystkim do przestrzegania obowiązujących norm prawnych. Od 2007 roku Lidl jest członkiem globalnej inicjatywy „Business Social Compliance Initiative” (BSCI), mającej na celu zapewnienie sprawiedliwych warunków pracy w całym łańcuchu dostaw. Lidl zobowiązuje ponadto swoich dostawców w formie pisemnej do wdrażania Code of Conduct (Kodeksu Etycznego), bazującego na kluczowych standardach Międzynarodowej Organizacji Pracy. Odrzucamy tym samym każdą formę naruszania praw człowieka oraz prawa pracy w procesie produkcji towarów. Aktywnie promujemy i wspieramy działania wykraczające poza ustawowe wymogi minimalne. Sukcesywnie poszerzamy ofertę artykułów marek własnych, zawierających surowce pochodzące z certyfikowanych źródeł oraz angażujemy się w projekty wspierające ekologiczne uprawy produktów rolnych.
Reklama

Najpopularniejsze oferty

Gazetka Auchan Gazetka 16 maj, 2024 - 22 maj, 2024
Auchan Gazetka
16 maj, 2024 - 22 maj, 2024
Gazetka Carrefour Gazetka 7 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Carrefour Gazetka
7 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Gazetka Aldi - Aldi 13 maj, 2024 - 18 maj, 2024
Aldi - Aldi
13 maj, 2024 - 18 maj, 2024
Gazetka Aldi - Aldi 22 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Aldi - Aldi
22 maj, 2024 - 25 maj, 2024

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy