Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama


Aktualna gazetka Almatur - Ważna od 01.02 do 31.08 - Strona nr 93

Reklama

Reklama
Reklama

Gazetka Almatur 01.02.2023 - 31.08.2023


Reklama




Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

KAZIMIERZ DOLNY Reżyser z kolej powinien dokładnie wiedzieć, jak ma funkcjonować świat, który kreuje, jakie rela- cje występują pomiędzy postaciami i jakie kon- sekwencje przynoszą ich działania. Wszystkie te elementy muszą być oparte o wewnętrzną logikę, którą reżyser ma za zadanie przedstawić aktorom, inspirując ich do twórczego działania. W progra: mie znajdują się również elementy nauki pracy z kamerą, montażu, pracy nad scenariuszem filmo- wym i teatralnym. Kompleksowy program obozu umożliwia sfinalizowanie go przygotowaniem przez uczestników wspólnego filmu krótkometra- żowego. Zajęcia programowe będą odbywały się w wymiarze ok. 3h dziennie (podzielone na bloki). Program obozu zostanie wzbogacony zajęciami re- kreacyjnymi oraz integracyjnymi. Warsztaty artystyczne (12-18 lat) Każda myśl, każda inspiracja, żeby zaistnieć musi być narysowana. Szkice są wstępem do wszyst- kiego. Pozwalają zapisać to co ulotne, a w konse kwencji urzeczywistnić najbardziej skomplikowane projekty. Na naszych obozach uczymy rysować. Po- wstają rysunki węglem i sepią. Ułatwia to charakter Kazimierza, jego przeszłość i teraźniejszość, bogac- two i rozmaitość architektury. Tej formy aktywności podobnie jak ludzkiego głosu nie zastąpią narzę: dzia elektroniczne. Sztuka jest przede wszystkim wypowiedzią. Większość podejmowanych przez nas działań w twórczy sposób wykorzystuje przestrzeń. Poruszamy się w niej w dwóch wymiarach obrazu, czerpiąc inspiracje z pejzażu, ale także podejmu- jemy próby rzeźbiarskie. Uprzedmiotowieniu po mysłów z wyobraźni służy profesjonalna plastelina rzeźbiarska. Najwięcej przyjemności sprawia ma- larstwo. Traktujemy je bardzo szeroko. Malujemy z natury w plenerze ale także tworzymy kompozycje mające na celu poznawanie nowych środków wy- razu. Wstępem są szkice malarskie akwarelą i akry- lem. kulminacyjny moment stanowi malowanie z natury na płótnie, w technice akrylowej. Zapewnia- my podobrazia i wszystkie niezbędne narzędzia ze sztalugami włącznie. Obraz ma jednak swoją „gra- matykę”, a jego wartość poznajemy nie po ramach, w które jest oprawiony, a po kulturze języka wypo- wiedzi artystycznej. Służy temu wspólna praca nad instalacją malarską, której celem jest zapoznanie MIĘDZY MORZEM A GÓRAMI uczestników z działaniem rytmu, akcentu, zwróce- niem uwagi na inne, poza postimpresjonistyczny- mi możliwościami wykorzystania koloru, twórczym działaniem skali obiektów etc. Każdy obóz kończy prezentacja wykonanych prac. To bardzo ważny moment, w którym uczestnicy mogą porównać re- zultat swoich działań. Czerpanie nauki od siebie nawzajem jest bardzo efektywne i stanowi ważny element dydaktyki szkół artystycznych każdego stopnia. Obozy w Kazimierzu z pewnością nie za- stąpią zaplanowanych na dłużej kursów, nauki w szkołach artystycznych czy studiów. Naszym ce- lem jest zachęcić do uczestniczenia w kulturze, twórczym traktowaniu świata i podejmowaniu dalszych prób artystycznych. Instruktorami na naszych obozach będą studenci lub absolwenci uczelni artystycznych. Zajęcia programowe będą odbywały się w wymiarze ok. 3h dziennie (podzie- lone na bloki). Program obozu zostanie wzboga: cony zajęciami rekreacyjnymi oraz integracyjnymi Warsztaty muzycze (12-18 lat) Podczas naszych warsztatów uczestnicy poznają nowe utwory i techniki gry na gitarze. Zapoznają się z instrumentami perkusyjnymi i wykorzysta niem ich w sekcji rytmicznej. Dowiedzą się, jak wygląda proces produkcji utworu z wykorzysta niem syntezatorów i programów do tworzenia muzyki. Do celów wyjazdu zaliczyć możemy: opa- nowanie i wykonanie kilku utworów przez całą grupę; stworzenie piosenki przez grupę wszystkich uczestników, lub podział na kilka mniejszych grup, z których każda będzie mogła skomponować swój utwór. W ramach zajęć młodzież pozna i będzie analizować nowe utwory, za równo gitarowe jak i z innych gatunków muzycznych. Istotną częścią zajęć będą jam session - wspólne granie i impro- wizowanie na różnych instrumentach. W trakcie takich sesji uczestnicy uczą się wzajemnego słu- chania, grania do rytmu i ćwiczą występowanie przed innymi. Zajęcia programowe będą odby- wały się w wymiarze ok. 3h dziennie (podzielone na bloki). Program obozu zostanie wzbogacony zajęciami rekreacyjnymi oraz integracyjnymi. Po niżej przykładowy program zajęć tematycznych: POLSKA Dzień 1: - zapoznanie uczestników, określenie umiejętności grupy, przedstawienie planu zajęć, jam session - wspólne granie. Dzień 2: - powtórzenie podstaw z gry na gitarze, akordów i technik prawej ręki, - przygotowanie listy utworów do wykonania jako efekt końcowy warsztatów /analiza utworów w celu szukania inspiracji do pisania swojej piosenki, - warsztat perkusyjny - zapoznanie z instrumen- tami perkusyjnymi, ćwiczenia rytmiczne, wspólne granie z podziałem na sekcję rytmiczną i gitarową Dzień 3: - produkcja muzyki - przedstawienie programów oraz sprzętu do produkcji muzyki, - porównanie wykorzystania gitary i syntezatorów w tworzeniu muzyki, - jam session Dzień 4: - warsztat ukulele, - praca nad kompozycją - wybór gatunku, instru- mentarium, koncepcji piosenki, przydzielenie za- dań uczestnikom w procesie tworzenia utworu. Dzień 5: - granie rytmiczne - ćwiczenia różnych technik pra- wej ręki, - pisanie/ćwiczenie utworów, jam session Dzień 6: Granie solo - podstawowe techniki grania soló wek, - pisanie/ćwiczenie poszczególnych części utwo- rów, - jam session, Dzień 7: - warsztat z wykorzystaniem loopera - tworzenie całej kompozycji samemu, - ćwiczenie utworów Dzień 8: - ćwiczenie utworów, - jam session Dzień 9: - ćwiczenie utworów, -nagrywanie wybranego /napisanego przez ucześ ników utworu, -koncert. ALMATUR POLSKA 93

Najnowsze gazetki

Reklama
KAZIMIERZ DOLNY Reżyser z kolej powinien dokładnie wiedzieć, jak ma funkcjonować świat, który kreuje, jakie rela- cje występują pomiędzy postaciami i jakie kon- sekwencje przynoszą ich działania. Wszystkie te elementy muszą być oparte o wewnętrzną logikę, którą reżyser ma za zadanie przedstawić aktorom, inspirując ich do twórczego działania. W progra: mie znajdują się również elementy nauki pracy z kamerą, montażu, pracy nad scenariuszem filmo- wym i teatralnym. Kompleksowy program obozu umożliwia sfinalizowanie go przygotowaniem przez uczestników wspólnego filmu krótkometra- żowego. Zajęcia programowe będą odbywały się w wymiarze ok. 3h dziennie (podzielone na bloki). Program obozu zostanie wzbogacony zajęciami re- kreacyjnymi oraz integracyjnymi. Warsztaty artystyczne (12-18 lat) Każda myśl, każda inspiracja, żeby zaistnieć musi być narysowana. Szkice są wstępem do wszyst- kiego. Pozwalają zapisać to co ulotne, a w konse kwencji urzeczywistnić najbardziej skomplikowane projekty. Na naszych obozach uczymy rysować. Po- wstają rysunki węglem i sepią. Ułatwia to charakter Kazimierza, jego przeszłość i teraźniejszość, bogac- two i rozmaitość architektury. Tej formy aktywności podobnie jak ludzkiego głosu nie zastąpią narzę: dzia elektroniczne. Sztuka jest przede wszystkim wypowiedzią. Większość podejmowanych przez nas działań w twórczy sposób wykorzystuje przestrzeń. Poruszamy się w niej w dwóch wymiarach obrazu, czerpiąc inspiracje z pejzażu, ale także podejmu- jemy próby rzeźbiarskie. Uprzedmiotowieniu po mysłów z wyobraźni służy profesjonalna plastelina rzeźbiarska. Najwięcej przyjemności sprawia ma- larstwo. Traktujemy je bardzo szeroko. Malujemy z natury w plenerze ale także tworzymy kompozycje mające na celu poznawanie nowych środków wy- razu. Wstępem są szkice malarskie akwarelą i akry- lem. kulminacyjny moment stanowi malowanie z natury na płótnie, w technice akrylowej. Zapewnia- my podobrazia i wszystkie niezbędne narzędzia ze sztalugami włącznie. Obraz ma jednak swoją „gra- matykę”, a jego wartość poznajemy nie po ramach, w które jest oprawiony, a po kulturze języka wypo- wiedzi artystycznej. Służy temu wspólna praca nad instalacją malarską, której celem jest zapoznanie MIĘDZY MORZEM A GÓRAMI uczestników z działaniem rytmu, akcentu, zwróce- niem uwagi na inne, poza postimpresjonistyczny- mi możliwościami wykorzystania koloru, twórczym działaniem skali obiektów etc. Każdy obóz kończy prezentacja wykonanych prac. To bardzo ważny moment, w którym uczestnicy mogą porównać re- zultat swoich działań. Czerpanie nauki od siebie nawzajem jest bardzo efektywne i stanowi ważny element dydaktyki szkół artystycznych każdego stopnia. Obozy w Kazimierzu z pewnością nie za- stąpią zaplanowanych na dłużej kursów, nauki w szkołach artystycznych czy studiów. Naszym ce- lem jest zachęcić do uczestniczenia w kulturze, twórczym traktowaniu świata i podejmowaniu dalszych prób artystycznych. Instruktorami na naszych obozach będą studenci lub absolwenci uczelni artystycznych. Zajęcia programowe będą odbywały się w wymiarze ok. 3h dziennie (podzie- lone na bloki). Program obozu zostanie wzboga: cony zajęciami rekreacyjnymi oraz integracyjnymi Warsztaty muzycze (12-18 lat) Podczas naszych warsztatów uczestnicy poznają nowe utwory i techniki gry na gitarze. Zapoznają się z instrumentami perkusyjnymi i wykorzysta niem ich w sekcji rytmicznej. Dowiedzą się, jak wygląda proces produkcji utworu z wykorzysta niem syntezatorów i programów do tworzenia muzyki. Do celów wyjazdu zaliczyć możemy: opa- nowanie i wykonanie kilku utworów przez całą grupę; stworzenie piosenki przez grupę wszystkich uczestników, lub podział na kilka mniejszych grup, z których każda będzie mogła skomponować swój utwór. W ramach zajęć młodzież pozna i będzie analizować nowe utwory, za równo gitarowe jak i z innych gatunków muzycznych. Istotną częścią zajęć będą jam session - wspólne granie i impro- wizowanie na różnych instrumentach. W trakcie takich sesji uczestnicy uczą się wzajemnego słu- chania, grania do rytmu i ćwiczą występowanie przed innymi. Zajęcia programowe będą odby- wały się w wymiarze ok. 3h dziennie (podzielone na bloki). Program obozu zostanie wzbogacony zajęciami rekreacyjnymi oraz integracyjnymi. Po niżej przykładowy program zajęć tematycznych: POLSKA Dzień 1: - zapoznanie uczestników, określenie umiejętności grupy, przedstawienie planu zajęć, jam session - wspólne granie. Dzień 2: - powtórzenie podstaw z gry na gitarze, akordów i technik prawej ręki, - przygotowanie listy utworów do wykonania jako efekt końcowy warsztatów /analiza utworów w celu szukania inspiracji do pisania swojej piosenki, - warsztat perkusyjny - zapoznanie z instrumen- tami perkusyjnymi, ćwiczenia rytmiczne, wspólne granie z podziałem na sekcję rytmiczną i gitarową Dzień 3: - produkcja muzyki - przedstawienie programów oraz sprzętu do produkcji muzyki, - porównanie wykorzystania gitary i syntezatorów w tworzeniu muzyki, - jam session Dzień 4: - warsztat ukulele, - praca nad kompozycją - wybór gatunku, instru- mentarium, koncepcji piosenki, przydzielenie za- dań uczestnikom w procesie tworzenia utworu. Dzień 5: - granie rytmiczne - ćwiczenia różnych technik pra- wej ręki, - pisanie/ćwiczenie utworów, jam session Dzień 6: Granie solo - podstawowe techniki grania soló wek, - pisanie/ćwiczenie poszczególnych części utwo- rów, - jam session, Dzień 7: - warsztat z wykorzystaniem loopera - tworzenie całej kompozycji samemu, - ćwiczenie utworów Dzień 8: - ćwiczenie utworów, - jam session Dzień 9: - ćwiczenie utworów, -nagrywanie wybranego /napisanego przez ucześ ników utworu, -koncert. ALMATUR POLSKA 93
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy