Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama


Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 22.01 do 24.01 - Strona nr 2

Reklama
Reklama
Reklama

Gazetka Lidl 22.01.2024 - 24.01.2024


Reklama




Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

W 2023 ROKU na co wskazują jednoznacznie łączne wyniki koszyków i niezależnych badań EE! FORCE AGENCY Źródło: wą badań ASM Sales Force Agency sp zo.o. (będącej częścią grupy kapitałowej ASM Group S.A.) „Badania i Raport Koszyk Zakupowy” odpowiednio za styczeń, luty, marzec, maj, czerwiec, lipiec, sierpień październik i listopad 2023 r które m.in. przeprowadzone zostały w dyskontach (Lidl, Biedronka, Netto, ALDI) - sklepach oferujących towar w ograniczonym asortymencie i w obniżonych cenach. Badania obejmują wybrane produkty z asortymentu (chemia domowa i kosmetyki, mięso, wędliny, ryby, mrożonki, nabiał napoje, produkty tłuszczowe, słodycze, sypkie, czyli produkty instant, używki ialkohol oraz dodatki typu WORA O OWEN PSTN OCE EE ICE AC a dO U Lori) EE SOC CA ORAZ STRONI nflacja”po-raz-kolejny-w-dol-ale/, CZERWIEC wi stabilizacja-cen/, LIPIEC wuw.asmsalesforce.pl/dynamika-wzrostu-cen-spadaralej, WONG ECH pl/ceny-zywnosci-wciaz-rosnarale SAW ETOWE RNA koszyk: zakupowy drozszy-0-75-w-skali-roku/, LISTOPAD www.asmsalesforce.pl/koszyk-swiatecznych-produktow-drozszy-0-13-w-skali-rok aw oai UZ ZOOTY POT ERA A URZ EUR AL l pl/pieniadze/zbliza-sie- O OWCA AC PAOUAY/CONACCA fakt.pl/pi i KUDE SU 09. Oh sA, RA fakt. Ua WEOL GR 720 15.09 U Ę znanych-sieci: ZOE DAE AWK) OMC [OE ŻE ceny-po-wybor a a RCP M e is fr ICE: WoaA KARA -cuda-na-polk OW 7 OZUEWŁOCENY ) CWA Ba o

Najnowsze gazetki

Reklama

 

 
 
W 2023 ROKU na co wskazują jednoznacznie łączne wyniki koszyków i niezależnych badań EE! FORCE AGENCY Źródło: wą badań ASM Sales Force Agency sp zo.o. (będącej częścią grupy kapitałowej ASM Group S.A.) „Badania i Raport Koszyk Zakupowy” odpowiednio za styczeń, luty, marzec, maj, czerwiec, lipiec, sierpień październik i listopad 2023 r które m.in. przeprowadzone zostały w dyskontach (Lidl, Biedronka, Netto, ALDI) - sklepach oferujących towar w ograniczonym asortymencie i w obniżonych cenach. Badania obejmują wybrane produkty z asortymentu (chemia domowa i kosmetyki, mięso, wędliny, ryby, mrożonki, nabiał napoje, produkty tłuszczowe, słodycze, sypkie, czyli produkty instant, używki ialkohol oraz dodatki typu WORA O OWEN PSTN OCE EE ICE AC a dO U Lori) EE SOC CA ORAZ STRONI nflacja”po-raz-kolejny-w-dol-ale/, CZERWIEC wi stabilizacja-cen/, LIPIEC wuw.asmsalesforce.pl/dynamika-wzrostu-cen-spadaralej, WONG ECH pl/ceny-zywnosci-wciaz-rosnarale SAW ETOWE RNA koszyk: zakupowy drozszy-0-75-w-skali-roku/, LISTOPAD www.asmsalesforce.pl/koszyk-swiatecznych-produktow-drozszy-0-13-w-skali-rok aw oai UZ ZOOTY POT ERA A URZ EUR AL l pl/pieniadze/zbliza-sie- O OWCA AC PAOUAY/CONACCA fakt.pl/pi i KUDE SU 09. Oh sA, RA fakt. Ua WEOL GR 720 15.09 U Ę znanych-sieci: ZOE DAE AWK) OMC [OE ŻE ceny-po-wybor a a RCP M e is fr ICE: WoaA KARA -cuda-na-polk OW 7 OZUEWŁOCENY ) CWA Ba o
Reklama
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy