Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Lidl Gazetki promocyjne
Lidl
Najnowsze gazetki 45

Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 01.01 do 31.12 - Strona nr 5

Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Reklama

Produkty w tej gazetce

(51 a2. Uprawa Ochrona środowiska oraz akceptowalne społecznie warunki pracy są dla nas ważne. Od lat angażujemy się poprzez współpracę z organizacjami certyfikacyjnymi i/lub w ramach projektów zainicjowanych i finansowanych przez Lidl w zrównoważoną uprawę produktów rolnych. 3.4. Ingerencja w środowisko Zależy nam na tym, by skala ingerencji w środowisko naturalne w procesie uprawy produktów rolnych była minimalizowana, co można osiągnąć choćby poprzez wprowadzenie odpowiednich regulacji w zakresie stosowania pestycydów. Sprzeciwiamy się ponadto pozyskiwaniu nowych terenów pod uprawę na drodze wypalania czy karczowania lasów. 3:5. Dalszy rozwój standardów Lidl Polska chcąc spełniać oczekiwania coraz szerszej grupy konsumentów, dąży do zwiększania ilości produktów certyfikowanych w asortymencie marek własnych. Wspieramy zachowania konsumenckie odpowiadające zasadom zrównoważonego rozwoju oraz świadome korzystanie z surowców pochodzących ze zrównoważonych upraw. 4. Nasze zaangażowanie 4.1. Odpowiedzialne przygotowanie asortymentu Lidl wspólnie z dostawcami produktów marek własnych angażuje się na rzecz bardziej zrównoważonej produkcji oleju palmowego / oleju z nasion palmy. Lidl Polska stawiła sobie za cel, aby do końca 2022 roku stosować do produkcji artykułów marek własnych zawierających olej palmowy wyłącznie segregowany olej palmowy/olej z nasion palmy. Zasada ta dotyczy przykładowo kremu orzechowo-nugatowego CHOCO NUSSA, do produkcji którego oecnie używa się w 100% segregowanego oleju palmowego/oleju z nasion palmy posiadającego certyfikat RSPO. W przypadku artykułów marek własnych nieprzeznaczonych do spożycia również podejmujemy próby, aby do końca 2020 roku wdrożyć model certyfikacji Mass Balance RSPO, o ile będzie to możliwe technicznie i zapewniony będzie przepływ certyfikowanego towaru w odpowiedniej ilości. -ę Ę „ ; . = D

Najnowsze gazetki

 

 
 
(51 a2. Uprawa Ochrona środowiska oraz akceptowalne społecznie warunki pracy są dla nas ważne. Od lat angażujemy się poprzez współpracę z organizacjami certyfikacyjnymi i/lub w ramach projektów zainicjowanych i finansowanych przez Lidl w zrównoważoną uprawę produktów rolnych. 3.4. Ingerencja w środowisko Zależy nam na tym, by skala ingerencji w środowisko naturalne w procesie uprawy produktów rolnych była minimalizowana, co można osiągnąć choćby poprzez wprowadzenie odpowiednich regulacji w zakresie stosowania pestycydów. Sprzeciwiamy się ponadto pozyskiwaniu nowych terenów pod uprawę na drodze wypalania czy karczowania lasów. 3:5. Dalszy rozwój standardów Lidl Polska chcąc spełniać oczekiwania coraz szerszej grupy konsumentów, dąży do zwiększania ilości produktów certyfikowanych w asortymencie marek własnych. Wspieramy zachowania konsumenckie odpowiadające zasadom zrównoważonego rozwoju oraz świadome korzystanie z surowców pochodzących ze zrównoważonych upraw. 4. Nasze zaangażowanie 4.1. Odpowiedzialne przygotowanie asortymentu Lidl wspólnie z dostawcami produktów marek własnych angażuje się na rzecz bardziej zrównoważonej produkcji oleju palmowego / oleju z nasion palmy. Lidl Polska stawiła sobie za cel, aby do końca 2022 roku stosować do produkcji artykułów marek własnych zawierających olej palmowy wyłącznie segregowany olej palmowy/olej z nasion palmy. Zasada ta dotyczy przykładowo kremu orzechowo-nugatowego CHOCO NUSSA, do produkcji którego oecnie używa się w 100% segregowanego oleju palmowego/oleju z nasion palmy posiadającego certyfikat RSPO. W przypadku artykułów marek własnych nieprzeznaczonych do spożycia również podejmujemy próby, aby do końca 2020 roku wdrożyć model certyfikacji Mass Balance RSPO, o ile będzie to możliwe technicznie i zapewniony będzie przepływ certyfikowanego towaru w odpowiedniej ilości. -ę Ę „ ; . = D
Reklama

Najpopularniejsze oferty

Gazetka Auchan Gazetka 16 maj, 2024 - 22 maj, 2024
Auchan Gazetka
16 maj, 2024 - 22 maj, 2024
Gazetka Carrefour Gazetka 7 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Carrefour Gazetka
7 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Gazetka Aldi - Aldi 1 lip, 2023 - 31 maj, 2024
Aldi - Aldi
1 lip, 2023 - 31 maj, 2024
Gazetka Aldi - Aldi 15 maj, 2024 - 18 maj, 2024
Aldi - Aldi
15 maj, 2024 - 18 maj, 2024

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy