Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Lidl Gazetki promocyjne
Lidl
Najnowsze gazetki 45

Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 15.11 do 02.01 - Strona nr 6

Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Gazetka Lidl 15.11.2021 - 02.01.2030
Reklama

Produkty w tej gazetce

Informacje dotyczące równości płci w łańcuchu dostaw Na całym świecie ludzie doświadczają ograniczeń swoich praw w pracy ze względu na płeć, tożsamość płciową lub orientację 23% seksualną — nierzadko w łańcuchu dostaw _ - średnio o tyle niższe są t w branży spożywczej lub tekstylnej. Dotyczy zarobki ko! to zwłaszcza Przyczyny są różnorodne i dotyczą zarówno dyskryminujących struktur oraz praktyk społeczno-ekonomicznych, jak i norm kulturowych oraz społecznych, takich, jak stosunki patriarchalne. Wsskali światowej 43% pracy świadczonej w sektorze rolnictwa oraz 85% w przemyśle tekstylnym wykonują kobiety. » Jednocześnie co najmniej 70% osób żyjących w skrajnym ubóstwie na świecie to kobiety. * je kobiet oraz dziewcząt. w porównaniu do mężczyzn Mimo, że kobiety wykonują tę samą pracę co mężczyźni, często otrzymują za nią znacznie niższe wynagrodzenie.» W skali globalnej zarabiają one średnio o 23% mniej niż mężczyźni i częściej wykonują niepewną lub nisko płatną pracę* Dodatkowo, 90% swojego wynagrodzenia przeznaczają na wyżywienie rodziny i edukację dzieci, podczas gdy mężczyźni - zaledwie 30%. W przemyśle tekstylnym pracownice narażone są na szczególne zagrożenia. Należą do nich nierówne traktowanie pod względem wynagrodzenia, wypowiedzenie umowy w przypadku ciąży oraz molestowanie seksualne w miejscu pracy.» Ponadto, w wielu krajach kobiety znajdują się w wyraźnie niekorzystnej sytuacji, jeśli chodzi o dostęp do ziemi, kredytów czy ewentualnego dziedziczenia. Uniemożliwia im to między innymi założenie działalności gospodarczej.» Równouprawnienie stanowi zarówno obowiązek prawny, jak i wymóg społeczny. Udowodniono, że równe prawa dla wszystkich są wstępnym warunkiem do tworzenia się bardziej sprawiedliwych, stabilniejszych i rozwijających się społeczeństw. Organizacja FAO obliczyła, że gospodarstwa rolne mogłyby zwiększyć swoje zbiory o 20-30%, gdyby ! Fundacja im. Róży Luksemburg: Geschlechtergerechtigkel in globalen Lieferketten. Forderungen an Politik Untemehmen, 2020. 2 Fairtrade Deutschland: Geschlechtergerechtigkelt. Falrtrade fórdert die Gleichstellung von Frauer 3 Greenpeace: Wer bilig kauft, kauft teuer! Fast Fashion: Die dunkle Seite des Modekonsums, 2018. * Fairtrade Deutschland: Fairtrade und Geschlechtergerechtigkeit. Fact Sheet, 2019. n und Manem, 2020. * Niemiecki Instytut Polityki Rozwoju (Deutsches Institut fir Entwieklungspoliik): Soziale und Gkologische Herausforderungen der globalen Textilwirischaft. Lósungsbeltrage der deutschen Entwieklungszusammenarbeit, 2019. * Oxfam Im Schatten der Profite. Wie die systematische Abwertung von Hausarbeit, Pflege und Firsorge Ungleichhelt schafft und vertieft 2020. Fatra Deutschlan: GschlechtergerehtckaFartadefrder ie Gieesteung von Fauen und Minnem,20 * Greenpeace: Wer bilig kauft, kauft teuer! Fast Fashion: Die dunkie Sei 3 Puma ta Ról Lakier Gazele nogach m jedni Letnie. Forda ng and reeelineg 0189. ' Światowe Forum Ekonomiczne: Global Gender Gap Report 2020, 2 Polityka żakupówa Równość pici w łańcuchu dostaw « 12.01.22

Najnowsze gazetki

 

 
 
Informacje dotyczące równości płci w łańcuchu dostaw Na całym świecie ludzie doświadczają ograniczeń swoich praw w pracy ze względu na płeć, tożsamość płciową lub orientację 23% seksualną — nierzadko w łańcuchu dostaw _ - średnio o tyle niższe są t w branży spożywczej lub tekstylnej. Dotyczy zarobki ko! to zwłaszcza Przyczyny są różnorodne i dotyczą zarówno dyskryminujących struktur oraz praktyk społeczno-ekonomicznych, jak i norm kulturowych oraz społecznych, takich, jak stosunki patriarchalne. Wsskali światowej 43% pracy świadczonej w sektorze rolnictwa oraz 85% w przemyśle tekstylnym wykonują kobiety. » Jednocześnie co najmniej 70% osób żyjących w skrajnym ubóstwie na świecie to kobiety. * je kobiet oraz dziewcząt. w porównaniu do mężczyzn Mimo, że kobiety wykonują tę samą pracę co mężczyźni, często otrzymują za nią znacznie niższe wynagrodzenie.» W skali globalnej zarabiają one średnio o 23% mniej niż mężczyźni i częściej wykonują niepewną lub nisko płatną pracę* Dodatkowo, 90% swojego wynagrodzenia przeznaczają na wyżywienie rodziny i edukację dzieci, podczas gdy mężczyźni - zaledwie 30%. W przemyśle tekstylnym pracownice narażone są na szczególne zagrożenia. Należą do nich nierówne traktowanie pod względem wynagrodzenia, wypowiedzenie umowy w przypadku ciąży oraz molestowanie seksualne w miejscu pracy.» Ponadto, w wielu krajach kobiety znajdują się w wyraźnie niekorzystnej sytuacji, jeśli chodzi o dostęp do ziemi, kredytów czy ewentualnego dziedziczenia. Uniemożliwia im to między innymi założenie działalności gospodarczej.» Równouprawnienie stanowi zarówno obowiązek prawny, jak i wymóg społeczny. Udowodniono, że równe prawa dla wszystkich są wstępnym warunkiem do tworzenia się bardziej sprawiedliwych, stabilniejszych i rozwijających się społeczeństw. Organizacja FAO obliczyła, że gospodarstwa rolne mogłyby zwiększyć swoje zbiory o 20-30%, gdyby ! Fundacja im. Róży Luksemburg: Geschlechtergerechtigkel in globalen Lieferketten. Forderungen an Politik Untemehmen, 2020. 2 Fairtrade Deutschland: Geschlechtergerechtigkelt. Falrtrade fórdert die Gleichstellung von Frauer 3 Greenpeace: Wer bilig kauft, kauft teuer! Fast Fashion: Die dunkle Seite des Modekonsums, 2018. * Fairtrade Deutschland: Fairtrade und Geschlechtergerechtigkeit. Fact Sheet, 2019. n und Manem, 2020. * Niemiecki Instytut Polityki Rozwoju (Deutsches Institut fir Entwieklungspoliik): Soziale und Gkologische Herausforderungen der globalen Textilwirischaft. Lósungsbeltrage der deutschen Entwieklungszusammenarbeit, 2019. * Oxfam Im Schatten der Profite. Wie die systematische Abwertung von Hausarbeit, Pflege und Firsorge Ungleichhelt schafft und vertieft 2020. Fatra Deutschlan: GschlechtergerehtckaFartadefrder ie Gieesteung von Fauen und Minnem,20 * Greenpeace: Wer bilig kauft, kauft teuer! Fast Fashion: Die dunkie Sei 3 Puma ta Ról Lakier Gazele nogach m jedni Letnie. Forda ng and reeelineg 0189. ' Światowe Forum Ekonomiczne: Global Gender Gap Report 2020, 2 Polityka żakupówa Równość pici w łańcuchu dostaw « 12.01.22
Reklama

Najpopularniejsze oferty

Gazetka Auchan Gazetka 16 maj, 2024 - 22 maj, 2024
Auchan Gazetka
16 maj, 2024 - 22 maj, 2024
Gazetka Carrefour Gazetka 7 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Carrefour Gazetka
7 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Gazetka Aldi - Aldi 13 maj, 2024 - 18 maj, 2024
Aldi - Aldi
13 maj, 2024 - 18 maj, 2024
Gazetka Aldi - Aldi 20 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Aldi - Aldi
20 maj, 2024 - 25 maj, 2024

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy