Produkty w tej gazetce
Gwarancja Tupperware Polska Sp. z 0.0. Produkty Tupperware są wytwarzane z zachowaniem najwyższej staranności i precyzji. Potwierdzeniem najwyższej jakości produktów Tupperware jest udzielenie gwarancji Klientom Tupperware na warunkach określonych poniżej Niniejszy dokument stanowi oświadczenie gwarancyjne, które jest doręczane Klientowi wraz z produktem oraz dostępne na stronie internetowej Tupperware: www.tupperware.pl. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klientów wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. I. Definicje Użytym w niniejszej Gwarancji, poniższym terminom, pisanym z wielkiej Litery, nadano następujące znaczenie: a) Formularz - formularz reklamacyjny dołączony do każdego Produktu oraz dostępny na stronie internetowej Gwaranta: www.tupperware.pl. b) Gwarancja - niniejsze oświadczenie gwarancyjne, które określa obowiązki Gwaranta i uprawnienia Klienta. c) Gwarant - Tupperware Sp. z 0.o. z siedzibą w Warszawie, KRS: 0000105399; ul. Postępu 17B, 02-676 Warszawa. d_ Klient - konsument lub przedsiębiorca końcowy, który nabył Produkt. e) Produkt - produkt Tupperware nabyty na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. II. Warunki gwarancji 1. Okres gwarancyjny Gwarant udziela Klientom Gwarancji na Produkty na następujące okresy: a) na wszystkie Produkty z tworzywa sztucznego - 30 lat; b) na Produkty z powłoką nieprzywierającą - 3 lata; c) na tekstylia - 2 lata; d) pozostałe Produkty - 2 lata. Powyższe terminy są liczone od dnia otrzymania Produktu przez Klienta. Klient zobowiązany jest wykazać termin otrzymania Produktu. 2. Wada Produktu Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu Gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie. Ill. Procedura reklamacyjna 1.Zgłoszenie wady Klient jest zobowiązany zgłosić wadę Gwarantowi w terminach wskazanych w punkcie II.1. (Okres gwarancyjny) na Formularzu otrzymanym wraz z Produktem lub pobranym ze strony internetowej Gwaranta. Formularz należy przestać wraz z wadliwym Produktem. 2. Przesłanie Produktu Klient jest zobowiązany przesłać wadliwy Produkt Gwarantowi na wskazany przez Gwaranta adres za pośrednictwem Poczty Polskiej Lub innego operatora z uwzględnieniem cen rynkowych. Na dzień wydruku niniejszego dokumentu adres, na który należy odesłać Produkt jest następujący: FM Logistic, ul. Europejska 6, 47-143 Olszowa Adres może ulegać zmianie z uwagi na zmiany organizacyjne w przedsiębiorstwie Gwaranta. Informacja o aktualnym adresie jest stale dostępna na stronie internetowej Gwaranta: www. tupperware.pl. Gwarant nie jest zobowiązany do przyjmowania przesyłek wysłanych za pobraniem płatności Klient powinien wybrać taki sposób przesyłki, aby poniesione na ten cel koszty były niewygórowane i celowe (niezbędne). Niezbędne koszty przesłania Produktu przez Klienta ponosi Gwarant, jeżeli reklamacja okaże się zasadna. Gwarant zwraca wykazane w Formularzu niezbędne koszty, poniesione przez Klienta, celem przesłania Produktu, na rachunek bankowy wskazany w Formularzu lub przekazem pocztowym. 3. Świadczenia gwarancyjne Gwarant zapewnia prawo do wymiany wadliwego Produktu na nowy bez konieczności uiszczenia opłaty. Podstawą realizacji Gwarancji jest formularz zamówienia Lub numer zamówienia Produktu. W razie ich braku Klient zobowiązany jest w inny sposób uprawdopodobnić zakup Produktu. Jeżeli w razie skorzystania z Gwarancji okaże się, że dany Produkt lub jego element nie jest już dostępny bądź został zastąpiony nowszym modelem, Gwarant dostarczy Klientowi wybrany przez niego Produkt z bieżącego katalogu Tupperware (Produkt zastępczy) wg ceny nie wyższej niż wartość reklamowanego Produktu. Przesłanie wymienionego/zastępczego Produktu następuje na koszt Gwaranta na adres wskazany w Formularzu. Jeżeli reklamacja okaże się zasadna, Gwarant wykona obowiązki wynikające z Gwarancji w postaci wymiany Produktu na nowy w terminie 30 dni od dnia dostarczenia wadliwego Produktu przez Klienta na adres wskazany przez Gwaranta (punkt IUL.2) lub dostarczy Klientowi Produkt zastępczy w terminie 30 dni od podjęcia decyzji przez Klienta (decyzja nie powinna być w sposób nieuzasadniony wstrzymywana). W przypadku, gdy reklamacja okaże się niezasadna, w tym terminie Gwarant poinformuje Klienta o niezasadności reklamacji korzystając z danych do kontaktu wskazanych w Formularzu Gwarancja obowiązuje wyłącznie dla Produktów zakupionych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Gwarancja realizowana jest wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. IV. Wyłączenia z zakresu Gwarancji Niniejsza Gwarancja nie obejmuje produktów reklamowych i produktów innych producentów (tj. torby Lub pojemniki chłodzące, torby, smoczki, książki itp.) oraz elementów, które uległy zużyciu wskutek codziennego użytkowania (m.in. metalowe części obieraczki, wkładki do tarcia i krojenia, mechanizmy zaciskowe, ściereczki z mikrofibry) ani produktów zużytych. Gwarancja nie obejmuje szkód spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem czy też nieprzestrzeganiem instrukcji używania bądź instrukcji obsługi. Załącznikiem do niniejszego oświadczenia gwarancyjnego jest formularz reklamacyjny.
Nazwa | Szczególy |
---|