Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Lidl Gazetki promocyjne
Lidl
Najnowsze gazetki 45

Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 01.01 do 31.12 - Strona nr 4

Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama
Reklama
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030
Reklama

Produkty w tej gazetce

1 CIĄGŁA AKTUALIZACJA ZASAD „Polityka zakupów - świadome odżywianie” opisuje nasze cele, wytyczne oraz aktualne kryteria kształtowa- nia asortymentu. Odnoszą się one do produktów marek własnych Lidl Polska. Są one stale rozwijane, dostosowywane do najnowszych wyników badań nau- kowych i zmian społecznych, a także — dzięki ciągłemu uaktualnianiu i porównywaniu zdefiniowanych celów i osiąganych wyników — w przejrzysty sposób prezen- towane opinii publicznej. POLITYKA ZAKUPÓW - ŚWIADOME ODŻYWIANIE OPRACOWANIE RECEPTURY I WŁAŚCIWOŚCI SENSORYCZNE — DECYDUJE KLIENT Definiując nasze kryteria jakościowe, kierujemy się aktualnymi trendami społecznymi i nowymi odkryciami z zakresu zdrowia, nauki i technologii. Zatem nasz asortyment marek własnych jest stale weryfikowany. Mając cały czas na uwadze potrzeby naszych klientów, ich życzenia i opinie traktujemy priorytetowo. W ramach dialogu pragniemy stale udoskonalać i rozwijać jakość naszych produktów. Istotne informacje zwrotne ze strony naszych klientów są uwzględniane w rozwoju produktów i na ich podstawie dokonujemy odpowiednich zmian wspólnie z naszymi dostawcami. W ten sposób nieprzerwanie rozwijamy nasze produkty. Naszą nienaruszalną zasadą pozostaje dbałość o walory smakowe: optymalizujemy składy produktów 1 założeniem, że produkt spotka się z uznaniem — i po prostu będzie dobrze smakował. DEGUSTACJE KONSUMENCKIE W LIDLU Bazując na wrażliwości sensorycznej, pragniemy dowiedzieć się od naszych konsumentów, cz) produkt jest smaczny, czy dobrze wygląda, czy ładnie pachnie, czy ma odpowiednią konsystencję. W sym celu w naszym laboratorium badań sensorycznych. wdrożyliśmy procedurę, w której konsumenci podczas „ślepych testów” oceniają ten sam produkt od różnych producentów. Na tej podstawie uzyskujemy informacje ważne dla ciągłego rozwoju marek własnych Lidla. Następnie pracujemy nad tym, aby nasze produkty smakowały lepiej

Najnowsze gazetki

 

 
 
1 CIĄGŁA AKTUALIZACJA ZASAD „Polityka zakupów - świadome odżywianie” opisuje nasze cele, wytyczne oraz aktualne kryteria kształtowa- nia asortymentu. Odnoszą się one do produktów marek własnych Lidl Polska. Są one stale rozwijane, dostosowywane do najnowszych wyników badań nau- kowych i zmian społecznych, a także — dzięki ciągłemu uaktualnianiu i porównywaniu zdefiniowanych celów i osiąganych wyników — w przejrzysty sposób prezen- towane opinii publicznej. POLITYKA ZAKUPÓW - ŚWIADOME ODŻYWIANIE OPRACOWANIE RECEPTURY I WŁAŚCIWOŚCI SENSORYCZNE — DECYDUJE KLIENT Definiując nasze kryteria jakościowe, kierujemy się aktualnymi trendami społecznymi i nowymi odkryciami z zakresu zdrowia, nauki i technologii. Zatem nasz asortyment marek własnych jest stale weryfikowany. Mając cały czas na uwadze potrzeby naszych klientów, ich życzenia i opinie traktujemy priorytetowo. W ramach dialogu pragniemy stale udoskonalać i rozwijać jakość naszych produktów. Istotne informacje zwrotne ze strony naszych klientów są uwzględniane w rozwoju produktów i na ich podstawie dokonujemy odpowiednich zmian wspólnie z naszymi dostawcami. W ten sposób nieprzerwanie rozwijamy nasze produkty. Naszą nienaruszalną zasadą pozostaje dbałość o walory smakowe: optymalizujemy składy produktów 1 założeniem, że produkt spotka się z uznaniem — i po prostu będzie dobrze smakował. DEGUSTACJE KONSUMENCKIE W LIDLU Bazując na wrażliwości sensorycznej, pragniemy dowiedzieć się od naszych konsumentów, cz) produkt jest smaczny, czy dobrze wygląda, czy ładnie pachnie, czy ma odpowiednią konsystencję. W sym celu w naszym laboratorium badań sensorycznych. wdrożyliśmy procedurę, w której konsumenci podczas „ślepych testów” oceniają ten sam produkt od różnych producentów. Na tej podstawie uzyskujemy informacje ważne dla ciągłego rozwoju marek własnych Lidla. Następnie pracujemy nad tym, aby nasze produkty smakowały lepiej
Reklama

Najpopularniejsze oferty

Gazetka Carrefour Gazetka 7 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Carrefour Gazetka
7 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Gazetka Auchan Gazetka 16 maj, 2024 - 22 maj, 2024
Auchan Gazetka
16 maj, 2024 - 22 maj, 2024
Gazetka Aldi - Aldi 1 lip, 2023 - 31 maj, 2024
Aldi - Aldi
1 lip, 2023 - 31 maj, 2024
Gazetka Aldi - Aldi 20 maj, 2024 - 25 maj, 2024
Aldi - Aldi
20 maj, 2024 - 25 maj, 2024

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy