Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama



Aktualna gazetka Lidl - Ważna od 01.01 do 31.12 - Strona nr 5

Reklama

Reklama

Reklama

Gazetka Lidl 01.01.2019 - 31.12.2030


Reklama




Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

(51 42. Pochodzenie, transparentność, identyfikowalność Chcemy zapewnić konsumentom większą transparentność oraz możliwość identyfikacji źródła towaru. Chcąc ograniczyć drogę dostawy produktów, korzystamy przede wszystkim z transportu krajowego. Wszystkie jaja sprzedawane w naszych sklepach pochodzą z Polski. Stosowane na nich oznaczenia (kody weterynaryjne) gwarantują pełną identyfikowalność pochodzenia oraz sposobu chowu, co pozwala przyporządkować je do odpowiedniej kategorii, a w konsekwencji ułatwia klientowi podjęcie świadomej decyzji zakupowej. Poza obligatoryjnymi badaniami urzędowymi nasi dostawcy wykonują dodatkowe i nieobowiązkowe badania: kurników, wyposażenia produkcyjnego, pasz oraz pracowników mające na celu minimalizowanie ryzyka na każdym etapie produkcji. Z powodzeniem systematycznie wprowadzamy obowiązek dodatkowych badań u kolejnych naszych dostawców, by zapewnić zgodność z takimi standardami, jak np. Codex Alimentarius, ISO 9001:2015, ISO 22000:2006 oraz certyfikacjami, jak np. BRC v7 czy Certyfikat Produkcji Ekologicznej BIO. 3.3. Hodowla Lidl Polska propaguje warunki hodowli wykraczające poza standardy ustawowe i angażuje się w ich poprawę. Wspólnie z naszymi dostawcami wypracowujemy strategie, które mają ograniczyć karmienie zwierząt modyfikowaną genetycznie soją importowaną zza oceanu. GMO zawarte w komponentach paszowych nie przechodzi do treści jaj, zatem każde jajko dostępne w sprzedaży jest wolne od GMO. 3.4. Ingerencja w środowisko Prewencyjne stosowanie antybiotyków przy produkcji wszystkich naszych produktów zwierzęcych jest zabronione. Celem Lidl Polska jest ponadto wykluczenie bolesnych operacji przeprowadzanych na zwierzętach bez znieczulenia. 3.5; Dalszy rozwój standardów Lidl Polska opowiada się za sukcesywnym rozwojem standardów dobrostanu zwierząt i systemów certyfikacji. Prowadzimy ciągły dialog z naszymi partnerami, dostawcami oraz organizacjami pozarządowymi, by zagwarantować wymianę wiedzy i doświadczeń. z . » , ; = 0

Najnowsze gazetki

Reklama

 

 
 
(51 42. Pochodzenie, transparentność, identyfikowalność Chcemy zapewnić konsumentom większą transparentność oraz możliwość identyfikacji źródła towaru. Chcąc ograniczyć drogę dostawy produktów, korzystamy przede wszystkim z transportu krajowego. Wszystkie jaja sprzedawane w naszych sklepach pochodzą z Polski. Stosowane na nich oznaczenia (kody weterynaryjne) gwarantują pełną identyfikowalność pochodzenia oraz sposobu chowu, co pozwala przyporządkować je do odpowiedniej kategorii, a w konsekwencji ułatwia klientowi podjęcie świadomej decyzji zakupowej. Poza obligatoryjnymi badaniami urzędowymi nasi dostawcy wykonują dodatkowe i nieobowiązkowe badania: kurników, wyposażenia produkcyjnego, pasz oraz pracowników mające na celu minimalizowanie ryzyka na każdym etapie produkcji. Z powodzeniem systematycznie wprowadzamy obowiązek dodatkowych badań u kolejnych naszych dostawców, by zapewnić zgodność z takimi standardami, jak np. Codex Alimentarius, ISO 9001:2015, ISO 22000:2006 oraz certyfikacjami, jak np. BRC v7 czy Certyfikat Produkcji Ekologicznej BIO. 3.3. Hodowla Lidl Polska propaguje warunki hodowli wykraczające poza standardy ustawowe i angażuje się w ich poprawę. Wspólnie z naszymi dostawcami wypracowujemy strategie, które mają ograniczyć karmienie zwierząt modyfikowaną genetycznie soją importowaną zza oceanu. GMO zawarte w komponentach paszowych nie przechodzi do treści jaj, zatem każde jajko dostępne w sprzedaży jest wolne od GMO. 3.4. Ingerencja w środowisko Prewencyjne stosowanie antybiotyków przy produkcji wszystkich naszych produktów zwierzęcych jest zabronione. Celem Lidl Polska jest ponadto wykluczenie bolesnych operacji przeprowadzanych na zwierzętach bez znieczulenia. 3.5; Dalszy rozwój standardów Lidl Polska opowiada się za sukcesywnym rozwojem standardów dobrostanu zwierząt i systemów certyfikacji. Prowadzimy ciągły dialog z naszymi partnerami, dostawcami oraz organizacjami pozarządowymi, by zagwarantować wymianę wiedzy i doświadczeń. z . » , ; = 0
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy