Zapytanie musi mieć od 2 do 50 znaków.
Reklama
Reklama


Aktualna gazetka Almatur - Ważna od 01.02 do 31.08 - Strona nr 59

Reklama

Reklama
Reklama

Gazetka Almatur 01.02.2023 - 31.08.2023


Reklama



Reklama


Reklama

Produkty w tej gazetce

MRZEŻYNO rowania pola walki. Scenariusze CS: uczestnicy wezmą udział w serii starć, od walki przy użyciu bezpiecznych noży-mazaków, po scenariusze z elektroniczną bombą, zakładnikami i VIP-em Rangi CS: uczestnicy zbierają punkty, których ilość skutkować będzie nadaniem odpowiedniej rangi — od silver I do global elite. Zbrojownia: za wygranie rozgrywki, podłożenie lub rozbrojenie bomby uczestnicy otrzymają walutę, dzięki któ- rej zakupią nowe, lepsze wyposażenie na kolejne rozgrywki. W zbrojowni czekają na nich pistolety (Beretta, Glock, Socom, Colt Desert Eagle) pisto- lety maszynowe (MP5, P90, Bizon, UMP45, MP-7), karabiny (AK, M4, Gail, AUG i MI6) snajperki (AWP i Scout) oraz strzelby. Operacja „Złamane Ostrze”: fabularyzowana misja specjalna z wieloma zada- niami. Survival: pozyskiwanie wody, rozpalanie ognia, budowa schronienia, przetrwanie w terenie skażonym, budowa umocnień. Zajęcia militarne: prowadzenie walk w terenie niezurbanizowanym, szyki patrolowe i marszowe, techniki kamuflażu Trening strzelecki: strzelanie dynamiczne do tarcz przy użyciu broni ASG, prowadzenie ognia z pojaz- du militarnego. o Obóz zagadkowo — fabularny: Escape Room: nie- zwykle ciekawa forma zabawy umysłowej, w której uczestnicy stają przed serią wyzwań i zagadek. Roz- wiązanie każdego zadania popycha na przód fabułę gry prowadząc do określonego zakończenia czyli przysłowiowej „ucieczki” z określonego miejsca, uniknięcia zagrożenia, odkrycia skarbu lub tajemni- cy. Scenariusze escape room rozwijają myślenie lo- giczne, uczą podejmowania decyzji krytycznych pod presją czasu i współpracy w zespole. 1. Scenariusze Escape Room: seria rozgrywek w po- mieszczeniach oraz na świeżym powietrzu inspiro- wanych „pokojami ucieczki": "Mroczny Las" : pradawna knieja skrywa wiele se- kretów, a noc w którą zdecydowaliście się biwako- wać w lesie była szczególna ze względu na pełnię. Gdy zapadł zmrok ktoś przebił opony w waszych rowerach, a na skraju lasu pojawiły się postacie w czarnych szatach; przeżyjcie niezwykłą przygodę i poczujcie dreszczyk emocji w escape roomie na świeżym powietrzu; odkrywajcie dawno zapomniane miejsca, rozwiązujcie zagadki, unikajcie schwytania przez istotę czajacą się w mroku i przetrwajcie noc. Wakacyjna ucieczka (12-16 lat) MORZE I MAZURY POLSKA "Tajni Agenci" : wciel się w rolę agenta tajnej agen- cji i podejmij się niebezpiecznej misji! Rozwiązuj zagadki i gromadź ważne informacje i dokumen- ty, unikaj zdekonspirowania przez innych tajnych agentów, szpieguj pozostałych graczy, odkryj ich tożsamość i przeszkódź im w ukończeniu zadania lub też przyłącz ich do swojego zespołu - stwórz ze- spół agentów zdolny ukończyć ostatnie wyzwanie. „Ghost l.N.C" : weźcie udział w paranormalnym po- lowaniu na duchy! Wspólnie z innymi łowcami du- chów odkryjcie rodzaj ducha, zgromadźcie dowody na jego istnienie, zbadajcie tajemnicę jego odejścia z tego świata, unikajcie nawiedzeń i dotrwajcie do końca łowów. „Na Tropie Zbrodni” : dokonano niezwyktej kra- dzieży, łupem padły klejnoty o ogromnej wartości, a złodziej który dokonał tego czynu pozostawił wskazówki rzucając wyzwanie najlepszym agen- cjom detektywistycznym na świecie! Ruszcie w pościg za złodziejem klejnotów, odkryjcie dlaczego pozostawił podpowiedzi i zagadki detektywom, uzy- skajcie informacje od świadków, rozwiążcie sprawę i odnajdźcie ukryty tup. 2. Gry bez prądu: gry planszowe (kooperacyjne, detektywistyczne, euro, imprezowe, przygodowe, ekonomiczne); krótkie scenariusze oraz gry z serii escape room, łamigłówki mechaniczne i zagadki manualne. 3. Team building i zabawa: rozgrywki i gry drużyno- we poprawiające współpracę i kooperację w grupie z wykorzystaniem rekwizytów i specjalnych akce- soriów do gry; „Radioaktywna zawierucha”, „Pole .. „Szalony labirynt”, „Nie pękaj”, 4. Pianko-apokalipsa: scenariusze z wykorzysta- niem pistoletów i karabinów typu nerf gun; walki solo oraz drużynowe, podkładanie/rozbrajanie elektronicznej bomby, wałka z żywymi trupami pod- czas scenariusza „Zombie Night”. i Special operation force - czyli: trening drużyno- wy: marsze z elementami taktyki, treningi kon- dycyjne na plaży, w morzu i basenie, utrzymanie dyscypliny w oddziale, ćwiczenia poprawiające współpracę w drużynie; strzelectwo: podstawy ob- sługi broni; nauka zasad bezpieczeństwa B.L.O.S. (broń, lufa, otoczenie, spust), czynności manualne oraz strzał, postawy i przemieszczanie się z bro- ASG - Siły specjalne SOF (13-15 lat), (16-18 lat) nią, strzelnica statyczna i dynamiczna; taktyka: działanie drużyny w terenie leśnym; szyki patrolo- we, komunikacja radiowa i niewerbalna, przekra- czanie przestrzeni otwartej oraz dróg, drużyna w natarciu i obronie, zasadzka, napad, rajd; zwiad: prowadzenie działań rozpoznawczych w terenie leśnym; wybór, zajęcie i urządzenie stanowiska obserwacyjnego, pozyskiwanie i przekazywanie kluczowych informacji, scenariusze bojowe: seria zadań z wykorzystaniem replik ASG; rozpoznanie bojem, zdobywanie /obrona pozycji umocnionych, niszczenie stanowisk ogniowych, rozbijanie wro- gich kolumn wojska, działania zaczepne i obronne; Milsim ASG: scenariusz stanowiący odwzorowanie realnej operacji wojskowej z wykorzystaniem map, przygotowanych baz, umocnień oraz posterun- ków z wykorzystanem replik ASG, pirotechniki oraz systemu otrzymywania /opatrywania ran CCS; wykonywanie rozkazów bojowych, patrolowanie, obserwacja, obrona bazy, składanie meldunków, przejmowanie rejonów krytycznych; Ratownictwo Pola Walki: prezentacja wojskowego wyposażenia medycznego, zachowanie i działania podejmowa- ne według określonych stref, nauka zakładania opatrunków indywidualnych i opasek zaciskowych, transport rannego, meldunek Medevac; scenariu- sze z użyciem sztucznych ran, kończyn, krwi i pi- rotechniki; S.E.R.E. : survival militarny, przetrwanie za linią wroga, założenie i zamaskowanie obozo- wiska, zacieranie śladów bytowania, obserwacja i działania partyzanckie, unikanie wykrycia, postę- powanie w chwili pojmania, uwalnianie z więzów, walka ze zmęczeniem, ucieczka i ewakuacja (EB). Misja Specjalna: 24 godzinna operacja - marsz na orientację z zadaniami, przeprawa przez tereny podmokłe i akweny wodne, założenie obozowiska, infittracja obozu wroga, gromadzenie informacji, przejmowanie zrzutów, sprawdzenie nabytych przez uczestników umiejętności. Program jest wzorowa- ny na cyklu szkolenia żołnierza zawodowego. Zale- cana dobra kondycja fizyczna i umiejętność pracy w zespole. ALMATUR KATOWICE 59

Najnowsze gazetki

Reklama
MRZEŻYNO rowania pola walki. Scenariusze CS: uczestnicy wezmą udział w serii starć, od walki przy użyciu bezpiecznych noży-mazaków, po scenariusze z elektroniczną bombą, zakładnikami i VIP-em Rangi CS: uczestnicy zbierają punkty, których ilość skutkować będzie nadaniem odpowiedniej rangi — od silver I do global elite. Zbrojownia: za wygranie rozgrywki, podłożenie lub rozbrojenie bomby uczestnicy otrzymają walutę, dzięki któ- rej zakupią nowe, lepsze wyposażenie na kolejne rozgrywki. W zbrojowni czekają na nich pistolety (Beretta, Glock, Socom, Colt Desert Eagle) pisto- lety maszynowe (MP5, P90, Bizon, UMP45, MP-7), karabiny (AK, M4, Gail, AUG i MI6) snajperki (AWP i Scout) oraz strzelby. Operacja „Złamane Ostrze”: fabularyzowana misja specjalna z wieloma zada- niami. Survival: pozyskiwanie wody, rozpalanie ognia, budowa schronienia, przetrwanie w terenie skażonym, budowa umocnień. Zajęcia militarne: prowadzenie walk w terenie niezurbanizowanym, szyki patrolowe i marszowe, techniki kamuflażu Trening strzelecki: strzelanie dynamiczne do tarcz przy użyciu broni ASG, prowadzenie ognia z pojaz- du militarnego. o Obóz zagadkowo — fabularny: Escape Room: nie- zwykle ciekawa forma zabawy umysłowej, w której uczestnicy stają przed serią wyzwań i zagadek. Roz- wiązanie każdego zadania popycha na przód fabułę gry prowadząc do określonego zakończenia czyli przysłowiowej „ucieczki” z określonego miejsca, uniknięcia zagrożenia, odkrycia skarbu lub tajemni- cy. Scenariusze escape room rozwijają myślenie lo- giczne, uczą podejmowania decyzji krytycznych pod presją czasu i współpracy w zespole. 1. Scenariusze Escape Room: seria rozgrywek w po- mieszczeniach oraz na świeżym powietrzu inspiro- wanych „pokojami ucieczki": "Mroczny Las" : pradawna knieja skrywa wiele se- kretów, a noc w którą zdecydowaliście się biwako- wać w lesie była szczególna ze względu na pełnię. Gdy zapadł zmrok ktoś przebił opony w waszych rowerach, a na skraju lasu pojawiły się postacie w czarnych szatach; przeżyjcie niezwykłą przygodę i poczujcie dreszczyk emocji w escape roomie na świeżym powietrzu; odkrywajcie dawno zapomniane miejsca, rozwiązujcie zagadki, unikajcie schwytania przez istotę czajacą się w mroku i przetrwajcie noc. Wakacyjna ucieczka (12-16 lat) MORZE I MAZURY POLSKA "Tajni Agenci" : wciel się w rolę agenta tajnej agen- cji i podejmij się niebezpiecznej misji! Rozwiązuj zagadki i gromadź ważne informacje i dokumen- ty, unikaj zdekonspirowania przez innych tajnych agentów, szpieguj pozostałych graczy, odkryj ich tożsamość i przeszkódź im w ukończeniu zadania lub też przyłącz ich do swojego zespołu - stwórz ze- spół agentów zdolny ukończyć ostatnie wyzwanie. „Ghost l.N.C" : weźcie udział w paranormalnym po- lowaniu na duchy! Wspólnie z innymi łowcami du- chów odkryjcie rodzaj ducha, zgromadźcie dowody na jego istnienie, zbadajcie tajemnicę jego odejścia z tego świata, unikajcie nawiedzeń i dotrwajcie do końca łowów. „Na Tropie Zbrodni” : dokonano niezwyktej kra- dzieży, łupem padły klejnoty o ogromnej wartości, a złodziej który dokonał tego czynu pozostawił wskazówki rzucając wyzwanie najlepszym agen- cjom detektywistycznym na świecie! Ruszcie w pościg za złodziejem klejnotów, odkryjcie dlaczego pozostawił podpowiedzi i zagadki detektywom, uzy- skajcie informacje od świadków, rozwiążcie sprawę i odnajdźcie ukryty tup. 2. Gry bez prądu: gry planszowe (kooperacyjne, detektywistyczne, euro, imprezowe, przygodowe, ekonomiczne); krótkie scenariusze oraz gry z serii escape room, łamigłówki mechaniczne i zagadki manualne. 3. Team building i zabawa: rozgrywki i gry drużyno- we poprawiające współpracę i kooperację w grupie z wykorzystaniem rekwizytów i specjalnych akce- soriów do gry; „Radioaktywna zawierucha”, „Pole .. „Szalony labirynt”, „Nie pękaj”, 4. Pianko-apokalipsa: scenariusze z wykorzysta- niem pistoletów i karabinów typu nerf gun; walki solo oraz drużynowe, podkładanie/rozbrajanie elektronicznej bomby, wałka z żywymi trupami pod- czas scenariusza „Zombie Night”. i Special operation force - czyli: trening drużyno- wy: marsze z elementami taktyki, treningi kon- dycyjne na plaży, w morzu i basenie, utrzymanie dyscypliny w oddziale, ćwiczenia poprawiające współpracę w drużynie; strzelectwo: podstawy ob- sługi broni; nauka zasad bezpieczeństwa B.L.O.S. (broń, lufa, otoczenie, spust), czynności manualne oraz strzał, postawy i przemieszczanie się z bro- ASG - Siły specjalne SOF (13-15 lat), (16-18 lat) nią, strzelnica statyczna i dynamiczna; taktyka: działanie drużyny w terenie leśnym; szyki patrolo- we, komunikacja radiowa i niewerbalna, przekra- czanie przestrzeni otwartej oraz dróg, drużyna w natarciu i obronie, zasadzka, napad, rajd; zwiad: prowadzenie działań rozpoznawczych w terenie leśnym; wybór, zajęcie i urządzenie stanowiska obserwacyjnego, pozyskiwanie i przekazywanie kluczowych informacji, scenariusze bojowe: seria zadań z wykorzystaniem replik ASG; rozpoznanie bojem, zdobywanie /obrona pozycji umocnionych, niszczenie stanowisk ogniowych, rozbijanie wro- gich kolumn wojska, działania zaczepne i obronne; Milsim ASG: scenariusz stanowiący odwzorowanie realnej operacji wojskowej z wykorzystaniem map, przygotowanych baz, umocnień oraz posterun- ków z wykorzystanem replik ASG, pirotechniki oraz systemu otrzymywania /opatrywania ran CCS; wykonywanie rozkazów bojowych, patrolowanie, obserwacja, obrona bazy, składanie meldunków, przejmowanie rejonów krytycznych; Ratownictwo Pola Walki: prezentacja wojskowego wyposażenia medycznego, zachowanie i działania podejmowa- ne według określonych stref, nauka zakładania opatrunków indywidualnych i opasek zaciskowych, transport rannego, meldunek Medevac; scenariu- sze z użyciem sztucznych ran, kończyn, krwi i pi- rotechniki; S.E.R.E. : survival militarny, przetrwanie za linią wroga, założenie i zamaskowanie obozo- wiska, zacieranie śladów bytowania, obserwacja i działania partyzanckie, unikanie wykrycia, postę- powanie w chwili pojmania, uwalnianie z więzów, walka ze zmęczeniem, ucieczka i ewakuacja (EB). Misja Specjalna: 24 godzinna operacja - marsz na orientację z zadaniami, przeprawa przez tereny podmokłe i akweny wodne, założenie obozowiska, infittracja obozu wroga, gromadzenie informacji, przejmowanie zrzutów, sprawdzenie nabytych przez uczestników umiejętności. Program jest wzorowa- ny na cyklu szkolenia żołnierza zawodowego. Zale- cana dobra kondycja fizyczna i umiejętność pracy w zespole. ALMATUR KATOWICE 59
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Kontynuując przeglądanie tej strony akceptujesz użycie plików cookie.

Nazwa Szczególy