Produkty w tej gazetce
DZIWNÓWEK Kolonia rekreacyjna (8-12 lat) wiele atrakcji w jednym miejscu nad Bałtykiem Poznasz tu: Łucznictwo: strzelanie z łuków do tarcz stałych i improwizowanych. I pomoc na wesoło symulacja akcji ratunkowej, konstruowanie no szy, udzielanie | pomocy oraz transport rannego w trudnych warunkach terenowych, gra samary- tańska sprawdzająca zdobytą przez uczestników wiedzę. Podstawy orienteringu: „czytanie mapy”, odnajdywanie północnego kierunku różnymi me. todami, wędrówki na orientację, gry terenowe, sy gnalizacja i komunikowanie się w terenie. „Wodna olimpiada”: wyścigi rzędów, przeprawy na dętkach, turniej piłki wodnej, „Wodna siatkówka”, przelewa- nie wody przez dziurawe rury. „Holi Day” (karnawał kolorów): obrzucanie się bezpiecznymi, kolorowy mi proszkami zakończone sesją fotograficzną. Sza- lone zajęcia sprawnościowe: wyścigi w workach, na szczudłach i nartach wieloosobowych, zada- nia w 3 osobowych „Spodniach Clowna”, zabawy z chustą animacyjną, Mega Bierki, Mega Domino, Mega Scrabble, Mega Dobble, tricline - chodzenie po taśmie zawieszonej kilkadziesiąt centyme trów nad ziemią. Wieczór filmowy z popcornem wycieczki piesze: brzegiem morza i okolicznymi duktami leśnymi. Turnieje sportowe: bule, siat- kówka, kometka, tenis stołowy, bilard, zajęcia gim- nastyczne na plaży. Zaawansowane gry terenowe: z fabułą i licznymi zagadkami oraz poszukiwaniem skarbu za pomocą elektronicznego wykrywacza nikt nie wie kiedy i co projektowanie, wyko- nanie i puszczanie latawców na plaży przy zacho- dzie słońca. Pażowanie i kąpiele: w morzu (pod opieką ratownika wodnego). Ogniska z pieczeniem kiełbasy zakończone wieczornym biwakiem pod „gołym niebem” i obserwacją gwiazd. Jest to kolo: nia dla fanów rekreacji, którzy chcą jednak spróbo: wać w formie zabawy ciekawych zajęć aktywnych MORZE | MAZURY Kolonia Mali Agenci (8-12 lat) Kolonia dla tych, którzy chcą poznać dreszczyk emocji i przy tym nauczyć się nowych, nietypo- wych umiejętności. Przed Wami: Sprawnościowy tor przeszkód: selekcja przyszłych agentów. menty terenoznawstwa i survivalu: nauka czytania mapy, rysowanie planów i szkiców terenu, odnaj. dywanie północnego kierunku różnymi metodami, rozpalanie ognia, rozpoznawanie pozostawionych śladów. Poszukiwania ukrytych wskazówek, łusek, atrap pocisków i zagubionych przedmiotów za- wierających informacje niezbędne do wykonania kolejnych zadań za pomocą elektronicznych wy. krywaczy metalu i specjalnych macek saperskich. Szyfry i kody: nauka szyfrowania i rozszyfrowania informacji i zagadek. Rozwiązywanie zagadek i re- busów podczas gier planszowych („Agent”, „Sher- look" „Pędzące żółwie”, Pędzące ślimaki”, „Zgad- nij kto to”, Wyprawa po skarb”, „5 sekund”, „Bum bum”). Trening strzelecki: z użyciem krótkiej broni pneumatycznej, broni prymitywnej (łuki, proce) oraz karabinów i pistoletów na wodę.. Trening militarny: musztra, rzut granatem na odległość i do celu, wykonywanie zadań w terenie zagrożo- nym atakiem chemicznym, maskowanie. Trening wodny: budowa jednostki pływającej, która musi utrzymać się na wodzie, przeprawy na dętkach, POLSKA „bitwa morska” balonami napełnionymi wodą. Broń biała: przygotowywanie własnej zbroi, tar- czy i bezpiecznej gąbkowej broni, zakończone turniejem szermierczym. | pomoc: symulacja akcji ratunkowej, konstruowanie noszy, udzie- lanie | pomocy oraz transport rannego w trud- nych warunkach terenowych, gra samarytańska sprawdzająca zdobytą przez uczestników wiedzę. Zaawansowane gry terenowe: z fabułą przygoto- waną specjalnie dla przyszłych agentów. Wodna olimpiada: ćwiczenia gimnastyczne na plaży, tur nieje piłki wodnej, „baloniada”, wyścigi rzędó przeprawy na dętkach, przelew wody przez dziurawe rury. Ćwiczenia sprawnościowe: wyścigi w workach i spodniach Clowna, nauka chodzenia na szczudłach i nartach wieloosobowych, zabawy z chustą animacyjną, trickline - chodzenie po ta śmie zawieszonej kilkadziesiąt centymetrów nad ziemią. „Test Agenta”: podsumowanie obozu - gra podczas której sprawdzone będą nabyte podczas obozu odruchy i umiejętności. Wieczór filmowy z popcornem. Turnieje sportowe, plażowanie i ką: piele: w morzu (pod opieką ratowników wodnych). Ognisko: z pieczeniem kiełbasy i biwakiem pod gołym niebem. Podczas całego obozu uczestnicy - agenci będą zdobywać punkty za poszczegól- ne aktywności; najlepsi dostaną gadżet „Super Agenta”, a wszyscy pamiątkowe odznaki. ALMATUR ŁÓDŹ 65
Nazwa | Szczególy |
---|