Na tej stronie możesz przejrzeć aktualną gazetkę sklepu, nie wychodząc z domu. Zacznij od razu - pierwsza strona i najlepsze aktualne oferty poniżej:
Aby zobaczyć więcej ofert Passy, skorzystaj z linku powyżej i sprawdź wszystkie aktualne promocje.
Passa jest grupą polskich sklepów i każdego dnia oferują zawsze świeże produkty o najwyższej jakości. Ich asortyment jest bogaty i urozmaicony na potrzeby klientów sklepów Passa. Gwarantują oni zawsze ciekawą ofertę, liczne przeceny i promocje, by zakupy w sklepie Passa wyróżniały się na tle konkurencyjnych sklepów oraz, żeby powodować uśmiech na twarzach konsumentów.
Marka Passa powstała w 2011 roku na podstawie połączenia czterech firm operujących w województwie podkarpackim. Otwarło to nowe perspektywy dla sieci sklepów Passa, ponieważ firmy wzajemnie się uzupełniały. Polityka sklepów Passa opiera się o polski kapitał, ponieważ ich misją jest budowanie silnej i solidnej grupy polskich sklepów, która nie da się zastąpić zagranicznym markom sklepów wielobranżowych.
Ceniąc uczciwość, firma Passa stara się zawsze przygotować oferty sklepu tak, aby stosunek ceny do jakości był jak najbardziej korzystny dla konsumentów. Na różnorodne towary w sklepach Passa często obowiązują kody zniżkowe i kody promocyjne oraz kupony rabatowe. By zachęcić klientów do zakupów w sklepie Passa proponowane są liczne wyprzedaże, aby ceny stały się jeszcze niższe, a konsumenci jeszcze bardziej zadowoleni. Gwarantowane jest, że w sklepach Passa promocja i wyprzedaż zawsze jest staranie przygotowana w opaciu o zapotrzebowanie naszych drogich klientów.
Oferta i akutalna przecena przedstawiona jest w gazetce Passa, która pojawia się co tydzień. Gazetka dostępna jest w formie papierowej oraz elektronicznej, ponieważ sieć sklepów Passa podąża za ciągłym rozwojem i próbują dopasować ich usługi do potrzeb klientów.
W sklepach Passa priorytetem jest klient, dlatego świadczone usługi zawsze są na najwyższym poziomie. Oferują oni fachową i miłą obsługę. Dokładają najwyższych starań, by spełnić oczekiwania konsumentów oraz, aby konsument był zadowolony i potraktowany z należytym szacunkiem oraz indywidualnością.
Nazwa | Szczególy |
---|